onsdag 12 augusti 2009

wednesday

Mår så jävla bra efter ett pass på två timmar så det är helt galet! Okej att det är jobbigt att träna men med tanke på hur duktig man känner sig efteråt är det ganska konstigt att man inte orkar få dit röven oftare än en gång per halv år. Tränade armarna så mycket att jag inte ens orkade tvätta håret efteråt. Kunde helt enkelt inte hålla dem över huvudet utan att få dödsångest, so to speak.
Nu ligger jag i alla fall här i min säng och ska faktiskt sova snart. Är utmattad och ska jobba vid sju i morgon bitti och efter det ska jag direkt hem till min kärlek. SOM vi saknar varandra när han jobbar nätter.

Har redan lovat Elin att träna imorgon också, dvs INGEN återvändo.

1 kommentar:

Elin sa...

Ne det kan du ge dig fan på att det inte finns!!!! Vi var FETT duktiga idag!!!!