lördag 8 augusti 2009

Back!

Ja, jag är urusel men jag gör faktiskt nytta på andra håll än här! Jag jobbar KONSTANT och har fan inte tid med de simplaste sakerna längre. Som att ta det här med renligheten som ett exempel så duschade jag inte på två dagar förra veckan.. Ja det är sant! Så busy.. haha. En dag hann jag förvisso med att shoppa och kom hem med så sjukt snygga saker som jag faktiskt tänkte visa er här så fort jag får tid (efter måndag), fick i alla fall med mig sådant som ett par otroligt snygga stövlar till hösten och en mössa med en stoooor fjäderskapelse på.. underbart! MEN det bästa som har hänt mig hittills den här sommaren är biljetterna till SENSATION WHITE som jag och Hanna bokade. KAN INTE FATTA DET men om två månader är vi där och det har verkligen varit min stora dröm så länge nu. Från att ha suttit och youtubeat med gåshud varje kväll till detta är ren lycka!

Inga kommentarer: