onsdag 8 juli 2009

PT, hårkur

Jag gick ju upp runt 10 kilo förra sommaren av olika anledningar och ändå sen dess har jag mixat alla dieter från A till Ö och har även haft perioder av bara grönsaker eller måltidsersättningar. Jag har förvisso gått ner allt förutom typ två kilo men pga av näringsbrist har jag tappat vidriga mängder hår och det bara fortsätter att falla av. Nu har jag fått en dunderkur med tabletter som ska tas sex gånger om dagen. Vore kul om det fungerar för jag får en klump i halsen varje gång jag drar fingrarna genom mitt hår. Det här är faktiskt också varför jag överväger en PT, så jag ska slippa alla dieter någon gång. För det är inget jag kommer kunna sluta med sådär, bara för att det inte är nyttigt. Det var ingen fröjd att inte känna igen sin spegelbild och dit vill vi aldrig igen, med eller utan hår. Man blir ju en aning skadad av saker man lägger ner mycket tid på, vad det än gäller. Så, ikväll ska jag ringa Jeff och få allt info och sen får vi se hurvida jag får en PT eller ej.

2 kommentarer:

Victoria sa...

Jag tappade också hår när jag försökte gå ner mina 10 kg.. vad är det för tabletter? Det vill jag också testa!

fannis sa...

Det är några tabletter från Schweiz så jag antar att dom inte finns här, men kanske något liknande! Dom heter i alla fall pilfood :) puss och kram