måndag 20 juli 2009

måndag

Tränade för första gången idag på tre månader eller vad det nu är. Känns bra att ha gjort det men är helt snurrig i skallen nu. Va på PT samtal också för att få veta hur allt skulle gå till osv och allt lät väldigt bra. Är inne på att kanske köpa 20 timmar i stället för 10 så att jag verkligen når alla mål. Jag kommer i så fall inte få några moment rörande förbränning at all, utan enbart styrka för ben, armar, mage och rygg. På så sätt ökar ju förbränningen av sig själv, och det är tydligen det enda jag behöver eftersom min är så hög naturligt. Sen är inte meningen att jag ska rasa i vikt, utan att tighta till kroppen.

Ska snart åka och jobba efter en ledig helg, jävligt jobbigt med andra ord. Men först ska jag försöka hitta en resa till mig och Sebbe, typ Palma. SKÖNT. Måste boka tid för mina vidriga naglar också, har slagit av tummen och halva lillfingret. härligt.

Inga kommentarer: